Online informatiebijeenkomst Nieuwe Drostendiep

Het beekdal Nieuwe Drostendiep gaat er anders uitzien. Een eerste indruk van de plannen is te zien in een filmpje op Herinrichting Nieuwe Drostendiep, met uitnodiging bijeenkomst. - YouTube Alle omwonenden in het beekdal Nieuwe Drostendiep zijn van harte uitgenodigd om aan te haken bij een digitale informatiebijeenkomst, waarin meer verteld wordt over de plannen.

De afgelopen jaren is er gewerkt aan een integraal plan. Boeren, Natuurmonumenten, gemeente Coevorden, provincie Drenthe, Agrarische Natuur Drenthe, Het Drentse Landschap en waterschap Vechtstromen hebben samen aan dit nieuwe inrichtingsplan gewerkt. Tijdens de onlinebijeenkomst wordt u bijgepraat over de veranderingen in het beekdal en bent u in de gelegenheid om vragen te stellen.

Aanmelden

U bent van harte welkom om digitaal, via uw computer, tablet of smartphone, aan te haken bij deze online informatiebijeenkomst op 25 januari 2022 van 19.30 tot uiterlijk 21.00 uur. U kunt zich aanmelden bij waterschap Vechtstromen op www.vechtstromen.nl/nieuwedrostendiep.