Duurzame (Net)werkdag op dinsdag 5 maart

Gepubliceerd op 25 januari 2024

De afgelopen tijd bouwden we met medewerkers van alle Drentse gemeenten aan een kennisnetwerk op het gebied van verduurzaming van maatschappelijk vastgoed. Dit netwerk gaan we versterken en verbreden. En daar hebben we iets heel leuks op bedacht: de maandelijkse Duurzame (Net)werkdag op locatie!

Het doel van de (net)werkdagen is dat medewerkers (energie, financiën, huisvesting, duurzaamheid, grondzaken, vastgoed, onderwijshuisvesting, accommodatie(beheer), etc.) van de Drentse gemeenten elkaar ontmoeten, kennis met elkaar delen, samenwerken en nieuwe – liefst structurele – samenwerkingsverbanden creëren.

Tijdens de (net)werkdagen is er ruimte voor verdieping en inspiratie, maar krijgen de deelnemers vooral ook de mogelijkheid om ‘gewoon’ te werken op (een bijzondere!) locatie. Het zijn dus nét werkdagen!
We organiseren daarbij een gezamenlijke dagstart, twee plenaire sessies, een netwerklunch en we sluiten de dag af met een gezellige borrel om de verbinding met elkaar te leggen.

Op 5 maart, aanstaande dinsdag, is het zover: dan vindt de eerste editie plaats op het TT-Circuit in Assen. We krijgen dan een presentatie over Zon op Dak en Solar Carports, inclusief rondleiding door GroenLeven bij ZonneCarport TT Circuit. Ook bekrachtigen we samen onze agenda voor 2024.

Ben je werkzaam bij een van de Drentse gemeenten en heb je nog geen uitnodiging gehad, maar wil je hier wel graag bij aanwezig zijn? Stuur dan even een mailtje naar maatschvastgoed@drenthe.nl.

Dan sturen we je meer informatie! Graag tot dinsdag!