Drukbezochte informatieavond over hoofdontsluting Kloosterveen/Norgerbrug

Ruim 200 belangstellenden bezochten afgelopen maandagavond de informatiebijeenkomst over de plannen voor de Norgerbrug, N371 (Balkenweg / Hoofdweg) en de nieuwe hoofdontsluiting bij Kloosterveen.Provincie Drenthe organiseerde de avond samen met gemeente Assen en Midden-Drenthe. We spraken over het schetsontwerp en gingen met aanwezigen in gesprek over hun ideeën, suggesties en opmerkingen op het schetsontwerp. We kijken terug op een goede bijeenkomst met een grote betrokkenheid vanuit de omwonenden.

Ideeën en suggesties

Tijdens de bijeenkomst hebben we veel ideeën, suggesties en opmerkingen gekregen van omwonenden of belangstellenden. Deze reacties worden verzameld en meegenomen in de verdere uitwerking van het schetsontwerp. Kon u niet aanwezig zijn op de avond? Bekijk dan de presentatie terug (pdf, 2.6 MB).

Meedenken

Met de bijeenkomst hebben we de eerste stap gezet om omwonenden te betrekken bij de planvorming. Bent u omwonenden en wilt u actief meedenken over de plannen voor Kloosterveen en de N371? Meld u dan aan voor de werkgroep Kloosterveen/N371.