Managementondersteuner VTH
Word jij onze rots in de branding mét gevoel voor humor?
Als management ondersteuner ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles goed verloopt. Van agendabeheer tot communicatie en coördinatie niets dat jou ontgaat. Zin om kennis te maken? Solliciteer en hopelijk mogen wij jou verwelkomen als onze nieuwe collega!
Wat doe je als Managementondersteuner
Als managementondersteuner ben jij het eerste aanspreekpunt voor de themamanager VTH binnen het domein Landelijk Gebied. Samen met jouw collega-managementassistenten vorm je een betrokken team dat elke dag weer vol inzet gaat voor een optimale, allround ondersteuning van het hele domein. Je werkt in een omgeving waar veel gebeurt, waar tempo en afwisseling de norm zijn en juist dát geeft jou energie.
Je houdt het agendabeheer strak en overzichtelijk, beheert de mailbox(en) met aandacht en zorgt dat alles organisatorisch soepel blijft draaien. Afspraken stem je zorgvuldig af, je bewaakt prioriteiten en je maakt hierin bewuste keuzes die je helder afstemt met jouw manager.
Daarnaast denk je proactief mee over het verbeteren van processen en pak je inhoudelijke ondersteuning op zodra je die kans ziet. De wereld van managementondersteuning wordt steeds digitaler en jij voelt je helemaal thuis in die ontwikkeling. AI-toepassingen? Jij zet ze met plezier in of staat te popelen om nieuwe mogelijkheden eigen te maken.
Je bent het toegankelijke en betrouwbare aanspreekpunt voor interne én externe relaties, beantwoordt vragen met gemak en zorgt dat informatie altijd snel en correct terechtkomt. Vergaderingen bereid je zorgvuldig voor; je notuleert, werkt verslagen uit en houdt actiepunten strak bij. Daarnaast verzorg je de informatieaanlevering via iBabs en onderhoud je soepel contact met externe partners.
Ook vertrouwelijke correspondentie, (management)rapportages, jubilea en afscheidsmomenten zijn bij jou in uitstekende handen. Jij bent de verbindende kracht die ervoor zorgt dat managers zich volledig kunnen richten op hun kerntaken.
Wie ben jij
Je bent een ervaren en proactieve managementassistent met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en organisatie. Je weet prioriteiten te stellen, kunt tactvol omgaan met vertrouwelijke informatie en bent flexibel in een veranderende werkomgeving. Jij bent integer, zelfstandig én een echt teamspeler. De spin in het web! Je bent digitaal vaardig en weet nieuwe systemen je snel eigen te maken.
Wat breng je mee
- MBO werk- en denkniveau.
- Kennis van en ervaring met managementondersteunende werkmethoden, secretarieel beheer en administratieve procedures.
- Handigheid in het werken met digitale systemen
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands.
Mis je nog wat vaardigheden, maar ben je wél enthousiast over deze functie? We nodigen je van harte uit om toch te solliciteren! In je motivatie lezen we graag waarom juist deze rol bij jou past.
Dit krijg je van ons
Werken bij de provincie Drenthe betekent bijdragen aan een mooi en leefbaar Drenthe. Jij krijgt van ons de kans om je verder te ontwikkelen in een professionele en ondersteunende omgeving. Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, zoals:
- Een arbeidsovereenkomst van 24-32 uur per week voor de duur van één jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Een salaris binnen schaal 7 (generiek functieprofiel cao Provinciale sector), tussen € 2.708,87 en € 3.794,95 o.b.v. 36 uur, afhankelijk van ervaring en achtergrond.
- Een individueel keuzebudget (IKB) van 22,37% boven op je maandsalaris.
- Een persoonlijk ontwikkelbudget (PBDI) van € 6.000, - per 5 jaar om jouw groei en inzetbaarheid te stimuleren.
- De mogelijkheid om verlofdagen bij te kopen of spaarverlof op te bouwen.
- Voordelige pensioenopbouw bij ABP, waarbij wij als werkgever 70% bijdragen.
- Drenthe Vitaal: een programma waarin we samen met jou investeren in jouw duurzame inzetbaarheid.
Benieuwd naar meer details over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier.
Iedereen doet ertoe in Drenthe
Bij de provincie Drenthe geloven we dat diversiteit ons sterker maakt. We verwelkomen kandidaten met verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven. Bij ons heb je de ruimte om jezelf te kunnen zijn: iedereen doet mee en iedereen doet ertoe in Drenthe.
Kom bij ons werken
Geïnteresseerd? Solliciteren kan tot en met zondag 4 januari met je cv en korte motivatie. We kijken uit naar je reactie! De gesprekken staan gepland op woensdagochtend 7 januari. Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem contact op met Marjolein Middel, Themamanager Vergunningverlening Toezicht & Handhaving via 0592 – 36 55 55.
