Save the date: praat mee over uw regio op 26 januari!

Bent u benieuwd naar  het vervolg voor het opstellen van een subsidieprogramma LEADER Oost - en West Drenthe?

Reserveer 26 januari 2023 in uw agenda. De provincie Drenthe organiseert dan van 19.30-21.00 uur een webinar. LEADER is een Europees subsidieprogramma, gericht op het versterken van het platteland.

Subsidieprogramma LEADER 2023-2027

Tal van ondernemers hebben de afgelopen jaren mooie stappen gezet voor het versterken van het platteland vanuit het subsidieprogramma LEADER. In 2023 start het nieuwe subsidieprogramma, waar nu invulling aan gegeven wordt.

In november 2022 hielden we bijeenkomsten waarin u kon meepraten over uw regio. De gesprekken die we met u voerden, gebruikten we voor het schrijven van een gebiedsplan voor zowel Oost- als West Drenthe. Dit plan vormt de basis voor LEADER 2023-2027. Graag houden we u op de hoogte van de vorderingen in het subsidieprogramma. Tijdens het webinar gaan we hierover met u in gesprek.

Aanmelden webinar

Wilt u meedoen aan het webinar? Meld u zich dan uiterlijk 22 januari aan via het aanmeldformulier.

Meer informatie

Voor vragen kunt u mailen naar leaderzuidoost@drenthe.nl. Voor meer informatie of voorbeelden vanuit het voorgaande subsidieprogramma, neemt u een kijkje op de website www.leaderzuidoostdrenthe.nl of www.provincie.drenthe.nl/leader.