Informatiebijeenkomst over nieuw ontwerp brug in de Groeve

Het ontwerp van de nieuwe brug over de Oostermoerse Vaart in de Groeve is klaar. De provincie nodigt omwonenden en belangstellenden uit voor een informatiebijeenkomst op woensdag 5 April 2023.  Er zijn experts van het bouwteam aanwezig die meer kunnen vertellen over de vormgeving van de brug, de planning en omleidingsroutes. Bewoners zijn welkom in het dorpshuis Klein Kruierij en kunnen inlopen tussen 16.00 en 20.00 uur.

De huidige brug in de N386 over de Oostermoerse Vaart is aan vervanging toe. De provincie werkt samen met aannemer Oosterhof Holman in een bouwteam aan de voorbereidingen. De planning is om in de zomer te starten met de uitvoeringswerkzaamheden zodat de brug voor het einde van het jaar gereed is.

Inloopbijeenkomst nieuwe brug in de Groeve:

Wanneer:                            Woensdag 5 April 2023

Tijdstip:                               Inloop tussen 16.00 uur – 20.00 uur