uitnodiging themasessie 26 januari

Uitnodiging gebiedsbijeenkomst landschapsvisie Regionaal Landschap Drents-Friese grensstreek

Wil jij meedenken over de toekomst van jouw regio?

Kom dan naar de gebiedsbijeenkomst in Diever, het middelpunt van de drie grote natuurgebieden: NP Dwingelderveld, NP Drents-Friese Wold, Holtingerveld. We willen gezamenlijk de landschapskwaliteit op orde houden. Hoe we dit gaan doen komt tot uiting in de landschapsvisie.

Deze bijeenkomst is de eerste in een reeks van twee. De tweede sessie vindt in de zomer van 2023 plaats.

De focus bij deze eerste sessie ligt op het ophalen van de mening van alle betrokkenen in het gebied. Gevoed door omgevingsplannen van gemeenten en andere organisatie, gaan we in gesprek met de regio! We nemen je mee in de landschapsbiografie en informatie over het gebied. Daarna gaan we in gesprek over de toekomst.

Afzender: Eelerwoude, Brink 4a, 7981BZ, Diever
06-48563413 | saskia.wiegers@marb.nl