Uitnodiging: Dag van de Bouw 18 juni 2022

Benieuwd hoe de werkzaamheden verlopen bij de bouw van de ongelijkvloerse aansluiting Emmerschans? Kom dan langs op de Dag van de Bouw op zaterdag 18 juni 2022 tussen 10.00-16.00 uur.

Medewerkers van aannemer KWS, de provincie Drenthe en de gemeente Emmen vertellen u graag meer over dit én andere projecten binnen MM Bereikbaar.

In opdracht van de provincie Drenthe realiseert KWS op de kruising van de Emmerweg en de N391 twee nieuwe rotondes en een viaduct om de doorstroming van het verkeer te optimaliseren. In ongeveer één jaar tijd wordt er 120.000 m3 grond verzet en verwerken we ruim 10.500 ton asfalt! Kom langs, kijk je ogen uit en ervaar zelf hoe mooi het werken in de infrastructuur is.

Ook voor de kids is er vertier en er zijn koffie- en cateringgelegenheden aanwezig op locatie. Hopelijk zien wij jou op 18 juni aanstaande in Emmen!