Op weg naar een duurzame en hybride toekomst voor Asser werkgevers

Drenthe Reist Duurzaam, provincie Drenthe en de gemeente Assen nodigen je van harte uit om gesprek te gaan over de kansen om duurzame mobiliteit bij Asser werkgevers te stimuleren. Dit doen we tijdens een digitale ontbijtsessie (van 8 tot 9 uur) op donderdag 1 juli 2021.

Zodra u zich aanmeldt krijgt u een ontbijtbox toegestuurd, thuis of op het werk!

Waarom nu?

We staan aan de vooravond van een aantal belangrijke wijzigingen. Zo mag er vanaf 1 oktober 2021 niet standaard meer een kilometervergoeding verstrekt worden. Daarnaast zien we dat Corona een grote impact heeft gehad op mobiliteit en reisgedrag en dat vitaliteit en duurzaamheid nog hoger op de agenda komen te staan. Voor werkgevers daarom een goed moment om extra in te zetten op fietsstimulering. Tot slot volgt in de loop van 2022 een wettelijke CO2-normering die gevolgen heeft voor werkgevers met meer dan 100 medewerkers.

Aanmelden

Heeft u interesse en ontbijt u mee? U kunt zich hier aanmelden. Zodra u zich heeft aangemeld krijgt u een digitale uitnodiging en een persoonlijke ontbijtbox toegestuurd.

Kent u bedrijven of collega's voor wie deze bijeenkomst ook interessant is, stuur deze uitnodiging vooral door.

tot 1 juli!

Namens,