Drenthe reist Duurzaam aanwezig bij Werkconferentie solar carports: bent u er ook bij?

Op donderdag 4 april van 17.00 - 21.00 uur organiseert de provincie Drenthe samen met de Rabobank een werkconferentie over solar carports waarin ze informeren over de financiële, technische en ruimtelijke mogelijkheden van het realiseren van solar carports. Deze conferentie in het provinciehuis is voor bedrijven, gemeenten, energiecoöperaties, parkmanagementorganisaties en ondernemersverenigingen.

Heeft u al plannen, heeft u een concreet aanbod of bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden van zonnepanelen op parkeerterreinen? U bent van harte welkom.

Verduurzamen van uw mobiliteitsbeleid

Naast een solar carport, kan mobiliteit een grote bijdrage leveren aan het verduurzamen van uw organisatie. In deze presentatie neemt Drenthe reist Duurzaam u mee in wat duurzame mobiliteit kan betekenen voor uw organisatie en welke eerste stappen u kunt zetten op weg naar een duurzaam mobiliteitsbeleid.

Lees meer over het programma en meld u aan via de aanmeldlink.