7 juli | Bijeenkomst Net-onafhankelijke en fossielvrije laadpleinen

Denkt u na over een zero emissie wagenpark en ervaart u momenteel of in de nabije toekomst capaciteitsproblemen met het net? Kom dan naar deze bijeenkomst.

Waarom dit evenement?

De Provincies Drenthe en Groningen gaan samen met de start-up Green Caravan 2 net-onafhankelijke en fossielvrije laadpleinen realiseren, voor auto's, bestelwagens en/of vrachtwagens. Green Caravan is met haar net-onafhankelijke en fossielvrije laadpleinconcept de winnaar geworden van de challenge "Toekomstbestendige laadinfrastructuur", die was uitgeschreven door Provincie Drenthe, in verband met de uitdagingen van netcongestie in de uitrol van laadinfrastructuur. Tijdens deze bijeenkomst leert u alles over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van elektrisch rijden en duurzame energie en kunt u zich aanmelden als geïnteresseerde locatiepartner, gemeente en/of vlootpartner.

Aanmelden

Aanmelden kan via Net-onafhankelijke en fossielvrije laadpleinen Tickets, vrij, 7 juli 2023 om 10:00 | Eventbrite