2 december: infosessie wegwerkzaamheden voor werkgevers Tynaarlo en omstreken

Het Julianaplein in Groningen is de grootste en drukste kruising in Noord-Nederland. Het verkeer vanuit verschillende richtingen komt hier samen. Het Julianaplein wordt ongelijkvloers gemaakt. Van februari tot mei 2022 zijn er diverse wegafsluitingen. Dit heeft ook gevolgen voor bezoekers en medewerkers van Drentse bedrijven.

Werkgevers in de gemeente Tynaarlo en omliggende gemeenten zijn van harte welkom bij de (digitale) informatieavond op donderdag 2 december van 20.00 tot 21.00 uur.

Tijdens deze avond;

• Neemt Groningen Bereikbaar u mee in de werkzaamheden en wat u daarvan gaat merken;
  • Zijn de mobiliteitsadviseurs van Drenthe reist Duurzaam aanwezig om te bespreken hoe u zich hierop kunt voorbereiden en welke maatregelen u kunt nemen;
  • Bieden de Drentse Fietsforensen en Arriva u concrete handvatten;
  • Is het OV-Bureau aanwezig voor al uw vragen over het openbaar vervoer.

U kunt zich hier aanmelden.

Kent u bedrijven of collega’s voor wie deze bijeenkomst ook interessant is, stuur dit bericht vooral door.

Graag tot 2 december!

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door: