Drenthe Initiatiefrijk! op zaterdag 5 november

In Drenthe zijn veel inwoners bezig met het ontwikkelen van initiatieven en projecten die de leefbaarheid op peil houden. De provincie staat bol van kansen en successen en daar zijn we trots op. Dit laten we graag zien en daarom organiseren de BOKD, CMO STAMM en de provincie Drenthe op zaterdag 5 november tussen 9:00 en 15:00 uur Drenthe Initiatiefrijk!.

Op deze dag ben je van harte welkom om inspiratie op te doen en/of om je idee te presenteren. Naast andere initiatiefnemers en adviseurs zijn ook diverse fondsen, waaronder VSB Fonds, Oranje Fonds, Kern met Pit, Rabobank coöperatiefonds en de Sociale Agenda van de provincie Drenthe aanwezig.

Het programma

Het programma bestaat uit een ochtend- en een middaggedeelte. Het is ook mogelijk om je voor slechts één dagdeel aan te melden. Tijdens het ochtendgedeelte laten we ons inspireren door een bezoek aan drie initiatieven, namelijk: Eesergroen, Stichting de Amer en Dorpscentrum Eexterveen. Tijdens het middagdeel is er ruimte om jouw idee te presenteren en om het gesprek aan te gaan met diverse fondsen en adviseurs. Ook nemen we deelnemers mee in twee interessante workshops naar keuze.

Lees voor meer informatie en aanmelden verder op de site van CMO STAMM.