6 december 2022: bijeenkomst voor eerstelijnszorgaanbieders

Bent u fysiotherapeut, tandarts, huisarts of apotheker en eigenaar van het pand van de praktijk? Dan kan het lonen om dit gebouw te verduurzamen. Bijvoorbeeld om de energierekening te verlagen of vanwege het klimaat. Misschien bent u al begonnen met het nemen van (isolerende) maatregelen. In de eerste plaats bent u natuurlijk zorgaanbieder en daarom heeft u misschien wel onvoldoende tijd of geld om stevig met verduurzaming aan de slag te gaan.

Provincie Drenthe helpt. Hoe? Kom naar de online bijeenkomst op 6 december

Provincie Drenthe helpt u graag. Via ons programma Verduurzaming Maatschappelijk Vastgoed krijgt u gratis advies en begeleiding om tot een plan van aanpak te komen om uw gebouw(en) te verduurzamen. Om u hier goed over te informeren organiseren we een online bijeenkomst voor eerstelijns zorgaanbieders op dinsdag 6 december van 19.30 uur tot 20.30 uur. U bent van harte welkom!

Op deze bijeenkomst vertelt het Expertisecentrum Verduurzaming Zorg over hoe u aan de slag kunt met verduurzaming, en krijgt u advies over maatregelen waarmee u direct kunt besparen, de zogenaamde 'quick wins'. En uiteraard vertellen we u alles over het programma Verduurzaming Maatschappelijk Vastgoed van de provincie Drenthe.

19.30 uur: Welkom

19.40 uur: Verduurzamen in de zorg
Esther de Groot - Expertisecentrum Verduurzaming Zorg

20.00 uur: Inhoud programma Verduurzaming maatschappelijk Vastgoed
Judith Siebring - Provincie Drenthe

20.10 uur: Direct aan de slag met quickwins
Marianne Jager en Ronald Mensen - Archipunt

Gelegenheid om vragen te stellen

Datum en tijd:

Dinsdag 6 december

19.00 - 20.30 uur

Wilt u zich aanmelden? Stuur dan een mail naar maatschvastgoed@drenthe.nl.

Graag tot ziens op 6 december!