Mien plekkie bij de Hunze

Dat ene plekje bij Tusschenwater, het fietsbruggetje tussen Gieten en Gieterveen, het Annermoeras, de kanosteiger bij Spijkerboor...Houdt u ook zo van het Hunzedal? Laat ons dan meegenieten. Neem deze zomer uw camera mee en fotografeer uw favoriete plek langs de Hunze. Kies de beste foto uit en stuur deze voor 31 juli naar FotowedstrijdHunze@gmail.com. De winnaar krijgt een prachtig boek over het Hunzedal van het Drentse Landschap en natuurlijk eeuwige roem op onze website.

Hoe doet u mee?

• Fotografeer deze zomer uw favoriete plek in het Hunzedal.
  • De nadruk ligt op het landschap, niet op mensen.
  • Lees de spelregels voor de juiste afmeting van de foto.
  • Stuur maximaal één foto voor 31 juli naar FotowedstrijdHunze@gmail.com.
  • Vermeld in de e-mail duidelijk uw naam, de datum waarop de foto is genomen, de locatie, uw e-mailadres en uw telefoonnummer.
  • Vertel waarom dit uw favoriete plek is.
  • Houd de website in de gaten voor nieuws en tips over landschapsfotografie.
  • Eind augustus maken we de winnaar bekend.

Spelregels:

• Iedereen mag meedoen.
  • Maximaal één foto per persoon.
  • Foto’s zijn horizontaal.
  • De foto’s moeten digitaal worden ingezonden als jpeg (minimaal formaat 2 MB, maximaal formaat 8 MB, minimale afmeting 3000 px over de langste zijde)
  • Er mogen mensen op de foto staan, maar de nadruk ligt op de omgeving.
  • Alleen foto’s die tussen 1 juni 2021 en 31 juli 2021 gemaakt zijn mogen worden ingezonden.
  • De natuur wordt niet verstoord door de fotograaf.
  • Beeldbewerking is toegestaan.
  • Door deelname aan de fotowedstrijd verleent de deelnemer de provincie Drenthe, Prolander en gebiedspartners het volledige en onvoorwaardelijke gebruiksrecht van het beeld voor alle gebruik door de provincie Drenthe, Prolander en partners. (bijvoorbeeld internet, jaarverslag, boeken en brochures die door en voor of in samenwerking met de provincie Drenthe, Prolander of gebiedspartners geproduceerd worden, persberichten en sociale media.) Dit kan ook gedurende de wedstrijd zijn.
  • De provincie Drenthe en Prolander zijn gerechtigd om het aangeleverde materiaal te gebruiken in al haar media en publicitaire uitingen.
  • De deelnemer vrijwaart de provincie Drenthe en Prolander voor claims van derden die pretenderen auteursrechthebbende te zijn.
  • De deelnemer vrijwaart de provincie Drenthe en Prolander voor claims van geportretteerden.
  • Ingezonden foto’s kunnen niet worden teruggetrokken uit de competitie.
  • De rechten met betrekking tot de ingezonden foto’s berusten bij de deelnemer of de oorspronkelijke auteur. De naam van de oorspronkelijke auteur wordt, daar waar mogelijk, bij plaatsing vermeld mits bij ons bekend.

Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Prolander, Het Drentse Landschap, Waterschap Hunze en Aa’s, en Drents Particulier Grondbezit. Het Drentse Landschap verzorgt de prijzen.