Inloopbijeenkomst inrichting Grote Spelden

Grote Spelden gaat veranderen. Het schetsontwerp is inmiddels klaar en wordt 11 oktober gepresenteerd tijdens een inloopbijeenkomst in Anloo. Hier kan iedereen die geïnteresseerd is het plan zien, vragen stellen en meedenken over de toekomstige inrichting van het gebied.

Grote Spelden ligt in de Drentsche Aa en is onderdeel van Natura 2000, het Europese netwerk van beschermde natuurgebieden. Om de natuur in het beekdal te verbeteren wordt oude landbouwgrond omgevormd naar nieuwe natuur. Dit doen we in opdracht van de provincie Drenthe. Hoe het er precies uit gaat zien presenteren we tijdens de inloopbijeenkomst.

Op gedetailleerde kaarten en posters kunt u zien wat de plannen zijn voor Grote Spelden. Medewerkers van Prolander geven uitleg en beantwoorden vragen. U kunt op ieder gewenst tijdstip tussen 19.00 en 21.00 binnenlopen.

Praktische informatie:

Datum: 11 oktober 2022
Tijd: tussen 19.00 en 21.00
Locatie: Dorpshuis Anloo
Adres: Kerkbrink 2 Anloo

Kijk voor meer informatie op: www.provincie.drenthe.nl/drentscheaa