Vooraankondiging Webinar Circulair Ondernemen

Hallo Drentse ondernemer! Wil jij meer weten over circulair ondernemen en de samenwerking met collega’s, leveranciers en partners? Neem dan deel aan het Webinar Circulair Ondernemen, samenwerken in de keten op maandag 6 februari 2023. Thuis, op je werk of onderweg krijg je van experts tips en tops voor jouw circulaire route. Waar kun je beginnen of hoe kun je nieuwe stappen zetten? Wat is goed om te weten? En welke partijen kunnen je helpen? Tijdens dit Webinar gaan we in gesprek met ondernemers uit de meubel- en interieurbranche en zoomen we in op samenwerking in de keten. We hebben het over wat goed gaat, maar vooral over waar de ondernemers tegenaan lopen.

Het Webinar vindt plaats in de Week van de Circulaire Economie. Van maandag 6 tot en met zaterdag 11 februari organiseert het Versnellingshuis voor de achtste keer deze week om circulair ondernemen in de spotlights te zetten. In de Week van de Circulaire Economie vinden allerlei activiteiten plaats om te laten zien hoe circulair ondernemen in de praktijk werkt en welke mogelijkheden er zijn. Ook in Drenthe is er deze week extra aandacht voor het thema!

Vooraf aanmelden voor het Webinar is niet nodig. Je kan op maandag 6 februari live meekijken via het YouTube-kanaal van de provincie Drenthe. Wil je meer weten of heb je nu al een circulaire vraag? Neem dan contact op met de adviseurs van Ik Ben Drents Ondernemer. Zij helpen je graag op weg!

Het Webinar wordt georganiseerd door de provincie Drenthe, Ik Ben Drents Ondernemer en het Noordelijk Innovatielab Circulaire Economie. Partners in circulair ondernemen in Drenthe zijn Energiefonds Drenthe, Greenwise Campus, Noord-Nederland Verdient Circulair, de Drentse gemeenten en NHL Stenden Hogeschool.