Henk Brink genomineerd voor Beste Bestuurder van 2022

Collega’s en bestuurders uit de provincie Drenthe -werkzaam bij gemeenten, waterschappen en provincie- hebben gedeputeerde Henk Brink genomineerd als Beste Bestuurder 2022 van Drenthe. Hiermee is Henk Brink een van de 13 kandidaten die kans maakt op de titel Beste Bestuurder 2022 van Nederland.

“Een zeer deskundig en daadkrachtig bestuurder die zich hard maakt voor ondernemers. Zo omschrijven stemmers gedeputeerde Brink. Hij is pro-actief richting bestuur en inwoners, en boekt volgens stemmers goede resultaten omdat hij de praktijk weet te vertalen naar de politiek-bestuurlijke wereld. Stemmers waarderen de gedeputeerde omdat hij zeer benaderbaar is, en prijzen zijn grote inzet voor de provincie.”

Elk jaar organiseert Binnenlands Bestuur deze verkiezing. Op 1 februari 2023 wordt bekend wie de winnaars van 2022 zijn. Daarvoor kunnen weer alle bestuurders, raads- en statenleden, griffiers en waterschappen stemmen.

Jij kunt ook stemmen

Daarnaast kan iedereen een stem uitbrengen via https://necker.survalyzer.eu/xygqfadrii?l=nl

Hier is meer informatie te vinden over de nominatie van gedeputeerde Henk Brink en de andere genomineerde bestuurders Genomineerden Beste Bestuurder 2022 - Beste Bestuurder